tisdag 28 oktober 2008

Ännu en klar



Imorse hade jag lite sovmorgon, men gick upp hyfsat ändå, hann att sy färdigt ännu en av fyra necessärer (mamman får en spa-bag och barnen necessärer) denna ska den snart treårige lillebrodern få. Blev riktigt söt om jag får säga det själv;
Har börjat med en quilt med söta applicerade blombebisar, vad jag ska göra med quilten återstår att se, kanske aldrig blir nått av den :) Har iaf sytt ett block nästan klart;

Annars är tugnt just nu, på jobbet, men det kommer nog att ordnas sig fort hoppas jag. Det som bestämdes idag gav mig en besk smak i munnen och klump i magen. Men det är bara bita ihop. Tur jag har så många goa vänner på nätet som jag kan få lite glädje och kraft i från.

PUSS på ER!!!!!!!!!!!!!!!

8 kommentarer:

  1. Hur gör du för att få så mycket färdigt? Börjar inte på nytt hela tiden? Eller något annat tips....

    SvaraRadera
  2. Necessären är helt underbar, tyget är ljuvligt och broderiet likaså! Ursöt!! Applikationen ser inte så dum ut, den heller. Det ska bli spännande att se vad det blir av den. För inte kan du låta en sådan fining hamna i UFO-högen.. =)
    Jag hoppas verkligen att det löser sig för dig med jobbet, vad det nu kan vara. Jag befarar ju det värsta men hoppas att det inte blir så. Och om det ändå skulle inträffa så är det viktigt att se det positiva i det som händer även om det kan vara svårt just då. Men kanske det skulle innebära en nystart i ditt liv, en chans till något du drömt om....? Det finns ju många som klarar sådant och du har ju verkligen potential. På tal om det.. Jag gillade necessären i inlägget. Vad kostar mönstret?
    Kram!
    /June

    SvaraRadera
  3. Du gör så otroligt fina saker! Måste vara fantastiskt att kunna skapa så fina saker! Ser verkligen fram emot vad du kommer att hitta på till vår lill* juvel!
    kramar, hoppas det vänder på jobbfronten snart, kramar //K

    SvaraRadera
  4. Vad har hänt på jobbet, vännen? Skriv gärna av dig om du vill. Du vet var jag finns.

    KRAM till min största idol inom tyghantverk!

    SvaraRadera
  5. Hoppas stormarna snart ebbar ut...

    kramar //K

    SvaraRadera
  6. Vilken härlig necessär du gjort. man blir glad av att se på den.
    Hoppas att det fixar sig med jobbet, och att det lugnar ner sig med allt där.
    Kram Kerstin

    SvaraRadera
  7. Hallo!
    Det finns en utmärkelse till dig i min blogg!
    Kram

    SvaraRadera
  8. Vilken fin necessär du har sytt, härligt tyg. Blombebisarna är hur söta som helst, har du tagit mönstret ur nån bok? isf, vill du skriva ur vilken?

    SvaraRadera