fredag 24 oktober 2008

Snart....

..så får jag springa ut genom portarna och skrika -Äntligen!! Med andra ord har jag inte långt kvar av min arbetsdag och sen så ska jag åka ham och fira helg. Först måste jag dock göra en kompletterings sväng på Quiltbiten och kanske slänga käft en stund. Därefter en sväng till Apoteket Röda Näsan och fylla på med lite god dryck. Först efter detta är avklarat kan jag styra kosan hem till Kära Familjen. Önskar alla som läser (även om det skulle vara bara en) en underbart trevlig fredagseftermiddag!!

6 kommentarer:

  1. Tack! Jag önskar dig detsamma + en riktigt bra helg! Var rädd om håret ;o)
    Kramar Ullis

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Säger tack och önskar dig det samma.
    KRam Eva

    SvaraRadera
  3. Två blev det i alla fall, och säkert fler. Tack det samma och en trevlig helg!

    SvaraRadera
  4. Ha en skön helg du också!!!!

    SvaraRadera
  5. Ha en skön helg!! Jag börjar jobba i morgonkväll och söndag morgon opp till kl:7.00, så är det inom sjukvården..Du har en fin blogg!!

    SvaraRadera
  6. Då eftermiddagen övergått i kväll så passar jag på att önska dig en trevlig helg!kramar // K

    SvaraRadera