lördag 25 oktober 2008

Lördagsmorgon

En härlig morgon när jag ver den förste att kliva upp ur sängen, eller soffan. KG snarkade så när jag skulle upp och lägga mig så jag valde soffan. Mornar när jag vaknar först (utom vardagsmornar) är det bästa jag vet, alldeles tyst i huset och jag får vakna till i min egen takt. Nu är alla vakna men det känns stillsamt ändå.
Det första jag ska göra idag är att röja upp syrummet, sen ska jag nog lista mina UFO, möjligen fota nått av dem oxå så jag får fart att göra nått åt dem. Mot bättre vetande så startade jag upp ett nytt projekt igår, inget måsteprojekt utan ett "jagvíllsågärnaprojekt", tror att det vill bli så bra. Har en tid samlat på tyger för att sy ett av mönstren som jag från Australien för en tid sedan. Nu har jag alla tyger som krävs, men då känner jag att jag har valt fel färskala, bara att börja tänka om. Knäppa jag!!
Nu ska jag kavla upp ärmarna och starta städandet....Hörs sen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar