måndag 24 mars 2008

Toppen klar

Hade från början tänkte mig ett fyrkantigt golvtäcke, men det bidde inte så, det bidde ingen tummetott heller, det kommer att bli ett vagn/säng-täcke. Själva toppen är klar, ska nu bara fundera på vad jag vill ha för bård, och detta SKA vara ett Scrapstäcke så då duger inte att köpa nått passande. Det enda som möjligen kan vara tillåtet är baksida och vadd. Dessuton har jag bestämt mig för att ha en applikation mitt på täcket, så den håller jag som bäst på att rita, tror jag har fått till den på pappret. Nu ska den bara funka som applikation. eftersom KG sitter härinne och spelar sitt fördömda dataspel och vill ha mörkt så får resten vänta tills imorgon. Är så svårt att leta tyg i mörker. Här är toppen i detta nu iaf;

Nu känner jag att det är nog för idag, ska ta och krypa ner mellan lakana och bläddra i lite tidningar/böcker, kanske får jag lite ny inspiration......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar