fredag 14 mars 2008

Härlig vilodag

Har varit hemma och pluggat idag och det var så skönt att ha det tyst och lugnt kring sig, var välbehövligt för att jag inte ska drabbas av Huvvegubbar :)


Imorgon ska jag hälsa på mina favvobrudar i SOlna och den lilla måste ju få lite presenter av "Tant Lizzan" så först blev det en snuttetrasa i fleece;


Sen sydde jag en prinsessfilt, en panel med rosa fleece på baksidan även den till lilla Bellan. Har en panel kvar som jag sy lila fleece på baksidan men den filten är ingen brådska med eftersom jag inte har någon mottagre till den ännu....


Imorgon är det utgång i den stora huvudstaden, duger inte med vad skit som helst när jag ska ut :) Tyvärr så är showen vi skulle på inställd men vi ska iaf åka in till stan och äta så får vi se sen vad som händer. Såg att mitt hår hade alldeles fullt med silverstänk och det går ju inte för sig, så nu har jag färgat håret, vilken färg jag valde minns jag inte men det lär väl synas i morgon, det är iaf inte grönt. Har även tänkt ta mig ett besök till frisören i morgon, är nästen ett år sen sist så det är hög tid. Men nu ska jag sluta dravla och masa mig till sängen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar