måndag 10 mars 2008

Favoritdagen avklarad....

..och nu går det bara nedåt mot helgen. Denna helg är dessutom inte vilken som helst. Torsdag ska jag till Huddinge för studier,kanske inte så där jätteskoj med tanke på resvägen men jag åker bil till Märsta och pendeltåg därifrån så det funkar. På fredag pluggar jag förmiddagen sen far jag åter mot Märsta. Ska försöka hinna träffa mina favvorbrudar en stund innan det är dags för fövandlingen från Ärkehäxa till Partypingla. Sen är det in mot vår huvudstad och ett besök på Wasan, vi ska på Maria Möller, ett gäng på nio kvinnor. Vi ska fira en som fyllt 60 år, funderar som bäst vad hon ska få för bonuspresent av mig :)
Känner mig lite mör i kroppen efter ett pass med Paulo Roberto, sablar vad gött det känns ändå :) Tänkte springa en sväng men gjorde dumheten och tog med hunden som inte alls ville följa med efter tio minuter så det var bara in och fortsätta med inneträning ist. Blir skillnad när ljuset kommer, inbillar jag mig iaf. Nu ska jag ta och sy klart väskan om bara Mucklorna ville lägga fram mitt tyg igen......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar