söndag 9 mars 2008

Lördag

Om jag tog det lugnt igår så har jag tagit igen det idag, inte så att jag stressat mig, men fått saker uträttade. Har sytt klart en hemlis, påbörjat en väska som kanske med lite tur kan bli klar i morgon.

Tyvärr kom jag inte mig för med någon promenad idag men det får vänta till en annan dag :) Väderet har varit riktigt vårväder, eller rättare sagt aprilväder. Barnen har iaf varit ute en hel del. Tyvärr oxå Molly, kan inte begripa att det finns grus kvar på gården så mycket som hon drar in. Ja ja dammsugaren ska ju få arbeta den med....
Här har jubelvrålen skallrat ikväll, nästan så jag tappat rösten, det var såå härligt att Nordman gick vidare, inte för att jag tror på låten som en vinnare, men man vet aldrig......
Nu ska jag iaf krypa ner i sängen mellan rena lakan, det är en sån härlig känsla.
God natt och sov gott!!

1 kommentar:

  1. Då vrålade vi säkert i kör för både jag och Marko klappade händerna och gjorde segerdans när Nordman förpassade Androla till "looser-skaran" för gott! ;)

    KRAM och ha en bra söndag!

    SvaraRadera