torsdag 28 juni 2012

Trots....

...en trötthet från h-e så måste jag le lite grann idag...solen skiner och jag gör sista dagen före semestern.....Känns inte alls dumt på någe vis, nää känns rent av skiiitbra!! Nu ska jag sova ut på mornarna och samla kraft inför hösten som jag tror kommer gå i ett rasande tempo....Lite typiskt är det att solen kommer nu, i förrgår fick jag ju hem mina nya fina gummistövlar så jag kan traska runt i skogen utan att bli blöt om fötterna...

Tur jag fick använda dem igår när jag jagade regndroppar....

Tyvärr kommer nog regnet åter alldeles för snart och jag kan traska omkring med mina gummistövlar hur mycket jag vill, annars spar jag dem till höstens promenader....jag är inte knusslig på någe vis.

Igår sydde jag för första gången på mycket länge, tyckte så synd om Janne som måste känna sig alldeles övergiven, han blev nog glad över min uppmärksamhet för han spann som en katt man kliar under hakan. Inser att jag måste leta rätt på mer vitt, tyvärr har ju Quiltbiten tagit semester så det får bli nätletande, men det får vänta tills kvällen, nu ska jag dra på mig nått anständigt ta en tur med tjejerna och ge mig av mot jobbet!!
See you, love tou!! Bye Bye

10 kommentarer:

  1. Härliga stövlar på en härliga tjej :)
    Klart du ska använda stövlarna, skit i att vänta på regnet
    På med dom bara !

    Ha de bäst

    SvaraRadera
  2. De sista dagarna innan semester är låånga och jobbiga!!men sen....
    Lizzan stövlar!!Kramis

    SvaraRadera
  3. Sista arbetsdagen före semestern brukar gå som en dans, man liksom bara njuter av den långa ledighet som ligger framför en. Läckra stövlar!!!!

    SvaraRadera
  4. Det ska väl vara du till att klaga på att det inte regnar ;) Läckra stövlar, dom står det verkligen Lizzan på! Kramar Ullis

    SvaraRadera
  5. Äntligen!!!
    Tänker på stövlarna, semestern och sylusten!!!
    Vi har snart en Mr.Deadline som biter oss i rumpan!!!
    Kram

    SvaraRadera
  6. Ha en skön semester. Fräcka stövlar. Hoppas att sylusten vaknade till liv igen.

    SvaraRadera
  7. Hihi.. härliga stövlar. Hoppas du inte behöver använda dem förrän till hösten. (tror inte på mej själv där)

    Fina blomfoton!

    Kram o ha en bra dag!

    SvaraRadera
  8. Hihi, så mycket Lizzanstövlar :-)
    Jag hoppas du inte behöver använda dem alltför ofta men de är ju bra om man ska ut i skogen och plocka bär och svamp.
    Kram

    SvaraRadera
  9. De stövlarna går ju bra ihop med din väska... om jag inte minns fel?!
    Näe du det är nog inte alls fel att du får lite semester nu... annars faller du nog ihop på din post!
    ha det gott och sov nu ordentligt!
    Kramen

    SvaraRadera
  10. Glömde ju! Härliga blommor!!

    SvaraRadera