torsdag 14 juni 2012

Jodå...

...nog fixade även onsdagen till sig och allt som skulle göras blev gjort.....städen väntar fortfarande på att jag ska få semester......Vi beställde och fick hem en nya soffor förra fredagen, från det stora småländska varuhuset, första soffan skruvades ihop utan större bekymmer och inte allt för många svordommar. När soffa nummer två skulle skruvas ihop så upptäcker vi att skivan bak i ryggen är knäckt. Suck....Igår kom i alla den nya soffan och den trasiga forslades bort. Nu hoppas vi att den är hel och lika skön som den andra ;)
Ikväll är det fest på jobbet och i ett svagt (mycket svagt) ögonblick anmälde jag mig till festkommitén så jag måste ju stanna och delta. Nåja det blir säkert kul på många sätt å vis .....och många kort så klart!! Men jag kommer ju sakna promenaden med mina fina.....


Om jag nu ska få ihop allt som ska med är det bäst jag slutar svamla och ser till att packa ihop!!

3 kommentarer:

  1. Ha en härlig torsdag !!! Kramar

    SvaraRadera
  2. Saknar dig, Lizzie, men orkar ingenting nu!
    Ha det kul, babe;-)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Svaga ögonblick kan man ångra ibland... men det kan ju bli bra också!!
    Härliga bilder på prinsessa och hulligan!
    Kram

    SvaraRadera