onsdag 13 juni 2012

Rullar vidare....

Gårdagens lite halvknökiga logistik gick bra att få ihop och jag hoppas det går lika bra med dagens helbökiga logistik. Måste erkänna att jag har ett litet pirr magen över hur det ska gå ihop sig......vad jag ska le mitt allra största leende på söndag när jag kryper ner i sängen och kan titta tillbaka och se att det som såg mörkt ut är avklarat på bästa sätt. För även om jag nu oroar mig som tusan så kommer det ju att lösa sig.... Städ och sånt tjafs får vänta till semestern som för övrigt närmar sig med stormsteg. Inte för att jag känner mig så där sliten som jag brukar göra inför semestern, blir faktiskt glad när jag kommer till jobbbet på morgonen nytt och ser hur gammalt möter nytt!! Tycker det är så spännande att få vara med i denna process!!
Ha en fin onsdag!!

4 kommentarer: