lördag 9 juni 2012

Sur!!!

Varför i hela fridens liljor måste det regna idag???? Och varför måste jag vara förkyld med en hosta som mellan varven får mig tro att lungorna ska vändas ut och in och komma farandes upp ur min mun????
Jag ville ju ut och fota idag, krypa och kräla i gräset, men det var minsann bara att glömma. Nåja det finns ingen avstängningsknapp på regnet, och hostan blir bättre av att vara uppe på benen.... Så jag tänker minsann sluta sura och gå in på syrummet. Nu ska det röjas ur och packas ihop!!
Näää då go vänner inte för att jag ska sluta sy, utan för att jag ska fräscha upp det. Måla väggarna och få det ljust och fräscht. Tänker göra det till dubbel funktion, både syrum och fotostudio. Har länge lekt med den tanken....Nu ska jag sluta leka och se till att börja jobba!!!
Ha en go lördag!!

7 kommentarer:

  1. Så tråkigt att ha sådan hosta, hoppas det blir bättre snart. Så vi andra kan glädjas åt dina fina bilder som är superfina att se på. Själv tar jag inte kort särskilt ofta. Krya på dig !
    Hälsning Lisbeth

    SvaraRadera
  2. Ja me´blir sur...
    men det är bara att se framåt...

    Krya på dej, kram!

    SvaraRadera
  3. Måste göra dig ännu surare över vädret, här skiner solen för första gången på dagar och vi njuter av trädgårdsarbetet. Krya på dig.

    SvaraRadera
  4. Förkyld på sommaren är verkligen illa.Var roligt att Du ska frächa upp syrummet.Håller med Dina bilder är fina.
    Sköt om Dig.

    SvaraRadera
  5. Fy för snor och hosta!! Det är ju inte roligt att ta bilder när man hosta och skakar på kameran! Vi klarade oss ifrån regnet idag... men det har varit kallt och jag trött.
    Härliga bilder ger du oss att titta på idag.
    Syrum/fotostudio blir kanon det!
    Krya på dig,kram

    SvaraRadera
  6. Det är väl roligt att syrummet blir fotoateljé och du får dubbel anledning att vistas där inne.
    Hosta lugnt och hoppas att du blir frisk fort!!!!
    Kram

    SvaraRadera
  7. Va bra att du fixar ditt rum, då kan ju jag kika hur jag vill ha det:O)) Hosta lugnt! Kram

    SvaraRadera