fredag 15 juni 2012

Phuuu....

Veckan som såg tjorvig ut är nu så gott som till ände och allt stod på schemat är avklarat. Nu står helgen och knackar på dörren, våra tre små Bonusar kommer i eftermiddag och jag ser mycket fram emot att busa med dem. Igår hade vi som sagt sommarfest på jobbet, temat var Rock festival och min roll Manager. Hittade en läcker outfit på Cubus som dessutom hade 30 % på alla kläder just igår. Är jag inte läcker så säg ;)
Jag som nästan alltid väljer det alkoholfria alternativet vaknade med en grym huvvevärk imorse, må vara allt stohej igår och minimal kaffemängd. Så idag blir det kaffe i mängder minsann!!!

6 kommentarer:

  1. Tänk vilken tur att EU inte stoppat kaffet ännu...../Kram o trevlig helg

    SvaraRadera
  2. Läcker brud!!!
    Tänk att man nästan såg ut så där en gång i tiden!!!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Wow, vilken läcker brud!!!!!!
    kram

    SvaraRadera
  4. Läcker och MODIG... känns som om jag aldrig skulle vågat... ens för 40 år sen!!
    Vräk i dig kaffe!
    Kram

    SvaraRadera
  5. WOW!! Vilken härlig brud! Hoppas att huvudvärken har släppt...

    SvaraRadera