fredag 4 november 2011

På väg......

Sittet på tåget mot Stockholm, lagom med folk och ganska trivsam resa. Ännu mer angenämt hade det varit om jag låtit bli att hälla kokande vatten på min hand. Har lyckats kyla så pass att det inte ser ut som om jag får nån blåsa, däremot har serven fått spatt så det som om handen brinner. Som min kloka morfar skulle sagt; det går över när det blir bra. Vi har drabbats av ett stopp och en sträcka med långsam framfart. Förare talar så trevligt om varför och att vi ligger sju minuter efter tidtabell, men inte gör dt mig så mycket. Jag hinner nog ändå.....
Puss och Kram på er och ha en bra fredag!

3 kommentarer:

  1. Ha det kul och bra du också!
    Trots en svidande påminnelse, Njut!!!!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Ha det så himla kul på mässan.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Hoppas att mässdagen blev bra trots brännskadan... du vet väl att man ska spola vatten... läänge?!
    Kram

    SvaraRadera