onsdag 23 november 2011

Lillördag!

Och man borde vara alldeles strålande glad över att helgen nu närmar sig med stormsteg. Ska väl kanske inte säga att jag är sur och grinig men inte heller glad bara så in i föribaskat trött. Tur att det snart vänder och blir ljusare så kanske jag blir lite piggare. Igår var det fotokurs, inser att den här kursen inte alls passar mig egentligen, alldeles för basic men visst snappar jag upp ett å annat nytt och förhoppningsvis så ska jag väl bli lite bättre på att hantera kameran och få bättre bilder! Till nästa vecka har vi läxa så nu blir det till att fota järnet fram tills dess....

Mörkt är det på kvällarna när vi kursar, men det finns fina motiv att fånga även då, har en idé som ska testas innan nästa vecka...... Fikar gör vi oxå på kursen;

Igår fick vi hembakta kanelbullar, mums!!!
Ha en bra onsdag!!!!

3 kommentarer:

  1. Det är ju så att man utvecklas med tiden utan att man riktigt märker det... när det gäller fotandet likaväl som allt annat. Så det är bara att jobba på efter eget huvud!
    Fina bilder får du ju till så knäpp på bara!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Skickar bara en kram!
    Är för trött för att orka skriva och tänka över din text!
    KRAM!!!!

    SvaraRadera
  3. Ja fast de är mörkt tidigt om kvällarna så får man väl se livet från den ljusa sidan haha, iaf jag som nu jobbar med lysande saker haha. Fick lite problem idag lyckades låsa kassapparaten, fast de skyller jag på hans som jag jobbar åt.Tur de finns support

    SvaraRadera