lördag 5 november 2011

Hemma igen...

Nu är höstens mässa över för min del och jag har landat hemma igen efter två roliga dagar, omgiven av inspiration och goda vänner. En del fick följa med mig hem, både sånt jag planerat och sånt jag inte planerat. Fick en väldigt fin, oväntad och mycket uppskattad present, nästan så att det välde fram tårar i mina ögon. Orkar inte med att göra nått långt och utömmande inlägg så jag bjuder på ett collage av de som följde med hem så får det bli ett längre inlägg imorgon.
Nu släcker jag lampan och drar mig mot drömmarnas värld, hoppas bara tt jag slipper drömma om monsterblixtlås och attakerande tyghögar, behöver min nattsömn så jag orkar med morgondagen!
God natt!!

3 kommentarer:

  1. Det brukar vara väldigt skönt att komma hem efter ett besök på mässan... även om det är väldigt roligt att vara där...
    God Natt :D

    SvaraRadera
  2. Hoppas du får sova gott efter dina mässäventyr. Kanske, kanske kan jag åka dit en stund imorgon.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Så många fina tyger du fick med dig hem, men vad är det röda som ligger i mitten? Kram

    SvaraRadera