tisdag 22 juli 2008

Kärt besvär

Idag fick jag göra en resa till Östhammar, började där att köpa ett lås till våra cyklar, titta på en utställning av quiltar på biblioteket, därefter köpte jag handquiltningstrådar och hämtade hem en efterlängtad vän;
När jag lämnade in maskinen i fredags var hon tveksam att de skulle hinna innan tisdag, som var mitt önskemål för att kunna hämta den innan butiken kommer vara stängd i två veckor. Hon skrev iaf på lappen "helst tisdag". I morse ringde telefonen, det kallar jag service. Tack för det Atelje Syboda i Östhammar!!
På eftermiddagen har vi haft middagsgäster, Lillasyster, min kusin och Pappsen. Så trevligt så!! Snart så börjar Morden i Midsommer och det vill jag inte missa.....

1 kommentar:

  1. Men vad härligt att du fick tillbaka din maskin, det gick ju t.om fortare än om du skulle ha väntat in min. =)

    Vet du, jag har varit iväg på en "syvecka" i Sala, helt härligt och lyxigt har det varit!! Jag har tänkt lite på dig, att det skulle nog du ha gillat! Om du vill veta mer så får du gärna maila mig på june@junebacken.se. Det kommer med all säkerhet bli en syvecka nästa sommar också!!
    /June på www.junebacken.se

    SvaraRadera