söndag 20 juli 2008

Halvtid

Idag har hälften av semestern gott, det känns inte stressande, tycker vi tagit väl rätt på den här tiden. Ifredags var vi i Östhammar och spelade minigolf med grabbarna.


Fick även äntligen min Bernina inlämnad för service, hoppas på att den blir klar nästa vecka nån gång. Men som sagt har ju en till maskin och jag är inte helt strandsatt. Köpte även ett passande fodertyg till min väska. Sydde även ihop en minis som matchar;

Var ett tag orolig att latmasken fått ett ordentlig tag om mig och ätit upp "springviruset" men si nädå, i fredagskväll började det krypa konstigt i benen och jag gav mig iväg och sprang, fy bubblan så skönt det känns efteråt. Igår hade vi en riktig mellandag när vi bara grejade lite här hemma. KG travade ved, jag röjde köket. Min käre pappsen kom och vi började kolla igenom och satte fart på våra cyklar. Senare tog jag allihopa mina grabbar till hjälp och la ihop min Bento Box med vadd och baksida. Till baksidan köpte dottern ett dubbelssängslakan i satin när hon var till stan och shoppade igår. Nu tänkte jag duka upp lite fruksot och sen ska jag quilta järnet ett tag....

1 kommentar:

  1. Jag sprang en vända igår också så viruset håller i sig! Gött! :-)
    KRAM på er! C U soon!

    SvaraRadera