onsdag 25 juni 2008

Så skönt!!

Det känns när man blir klar med något som hängt över en ett tag, det är som en stoor sten lyfts från mina axlar. Jag har idag sytt klart två necessärer, på fredag ska de överlämnas till beställaren och jag hoppas att de blir till belåtenhet, hon brukar bli så nöjd så...


Idag skedde massmordet som jag skrev om i morse, men KG var starkare än mig så han fick äran att hålla i mordvapnet (radarflaskan). Nu hänger även sånna där äckliga klibbiga flugfångare lite varstans i huset. Nog för att det finns en å annan överlevande som far kring här så har det drastiskt minskat och det känns betydligt trevligare att vistas innomhus.
Nu är det dags att krypa ner i sängen så att de sista två dagarna av veckan orkas med....
God natt!!

4 kommentarer:

  1. Grattis till att du är klar med necessärerna!! Jessica

    SvaraRadera
  2. Jättefina necessärer, beställaren blir garanterat nöjd! :)

    KRAM

    SvaraRadera
  3. Härliga necessärer! Jag förstår dig helt och hållet när det gäller flugor, de är vidriga! Min avsky för dem blir bara värre med åren, tror jag. För några år sedan berättade en kompis att hon hade grillat med familjen och några vänner. De satt en stund efter maten, så där som man gör, innan allt plockades undan. Dagen efter blev hon sugen och tog sig en kall köttbit ifrån kylskåpet. Hon tog en tugga OCH SOM TUR VAR tittade hon till precis där hon bitit av och ser en hel hög med flugägg!!!! Sedan dess tål jag inte flugor!!
    /June på www.junebacken.se

    SvaraRadera