söndag 15 juni 2008

Bloggtävling

Har sett att det i många bloggar finns små trevliga tävlingar där man kan vinna små skojiga saker. Fick sån lust att ha en själv, har ingen sponsor utan det blir en sak jag gjort själv. Ni som vill vara med skriver en kommentar och gärna om ni har en egen blogg. Tävlingen avslutas söndagen den 22 juni, om en vecka alltså. Det ni kan vinna är denna lilla mininecessär som inte är större än 7 X 10 cm, en liten sak att ha i handväskan med småpengar, tabletter eller annat smått som gärna försvinner annars.

17 kommentarer:

  1. Hej Lizzan!

    Kul med en tävling. Den där är min favorit av dina minisar. Jag är gäärna med o tävlar!!
    Har ingen egen blogg, men har bloggat ett par ggr i min zoomin :-)
    http://smultron75.zoomin.se

    kram från Jessica

    SvaraRadera
  2. Jag vill så klart också vara med och tävla! Är ju ett av dina största fans, ju!
    KRAM!

    www.smaulandskan.webblogg.se

    SvaraRadera
  3. Hej hopp!
    Tävling är ju alltid roligt :-)
    Jag är gärna med, särskilt när det är en sån söt vinst!
    http://linblomman.zoomin.se/blogg.html

    // Linnea

    SvaraRadera
  4. Hej!
    Den lilla necessären är ju så jättesöt, så jag vill ju självklart vara med och tävla! Jag bloggar ju lite sporadiskt på min zoomin: http://ullisg.zoomin.se/blogg

    Ha det gott!
    Kramar Ullis

    SvaraRadera
  5. Ooo, den vill jag vinna!!
    Såklart jag skriver en kommentar!
    /June på www.junebacken.se

    SvaraRadera
  6. Hej Lizzan!
    Jag är också med.
    Du har säkert varit inne och tittat i min blogg.
    www.quiltannika.blogspot.com

    Kram från Annika S. i Arjeplog

    SvaraRadera
  7. Hej Lizzan!

    Jag vill också vara med, necessären är jättegullig! Har följt din blogg ett bra tag nu, dags att ge sig till känna.
    Ha det bra!

    Helena

    SvaraRadera
  8. Hej Lizzan!

    Jag vill också vara med, necessären är jättegullig! Har följt din blogg ett tag, jag hittade den av en slump. Dags att ge sig till känna.
    Ha det bra!

    Helena

    SvaraRadera
  9. Hej Lizzan,
    Klart jag vill vara med och tävla. Jag tipsar även på min blogg (http://sygalen.wordpress.com/)om din tävling.
    Kram Lena

    SvaraRadera
  10. Jag skulle vilja nominera min svägerska Jennifer, som precis har börjat blogga. Och inte kan sluta.. :-))
    Plus att livet är lite kämpigt för tillfället..
    http://turtlecake.zoomin.se/blogg.html

    SvaraRadera
  11. Men hallå, vem vill inte vara med i en sån söt tävling =o) Vilken gullig idé! Det där med blogg har jag inte tid till tyvärr. Tänkte ett tag börja i min zoomin men det blev ju inte så mycket av det... Du vet hur jag har det ;o)
    Stor kram till dig i alla fall!
    //Annika, S-täje

    SvaraRadera
  12. Vilken kul idé! Den ska jag nog härma ;o)) Din mini är bara gudomligt söt!
    Kram
    Anette
    http://anettemcl.zoomin.se/blogg

    SvaraRadera
  13. Hej Lizzan!
    Har varit inne ibland och läst. Skulle villa blogga själv, men vågar inte börja för jag tycker att jag har absolut inte tid med det - också!

    Kram Kikki

    SvaraRadera
  14. Åhh, Lizzan!!!
    Vad har du fått mig till??? ;o))
    Nu har jag nog gjort något dumt och skapat mig en blogg... Tusan att jag alltid ska dra på mig en massa saker...
    Här är den magra (än så länge) bloggen:
    http://lapptussen.blogspot.com/
    Kram på dig!
    //Annika

    SvaraRadera
  15. Hej Lizzan!
    Jag vill ju också vara med och tävla! Endast för att jag såg faktiskt att det stod Sussie på den.De andra som vill tävla har säkert inte sett det :0) Stackars dem!Den är verkligen hur söt som helst och den kommer bli en sån god vän med min handväska så det är inte klokt!Jag lovar att hålla ganska städat där den ska bo så den lilla mininessen inte försvinner bland kvitton och annat junk.Det här var en synnerligen trevlig idé du hittat på!Hoppas på
    lite flyt nurå!!!Bloggar gör jag bara ibland på zoominen, men läser desto fler :0) Här finns jag:
    http//skylthaxan.zoomin.se/blogg.html
    Kramen/Sussie

    SvaraRadera
  16. Kul med en tävling! Klart jag är med. Jag länkar i min blogg (under tävlingssidan)

    Lenas dotter Anna

    SvaraRadera
  17. Hej!
    Jättesöt! Älskar minisaker. Ser inte det Sussie ser - konstigt (hi-hi) Har ingen blogg. Lite för stor stressfaktor.
    Ann i Örebro

    SvaraRadera