tisdag 17 juni 2008

Go kväller



Vad roligt att det är så många som vill vara med och tävla om den lilla necessären, det trodde jag aldrig!
Idag har jag quiltat en halv topp, himmel så kul det är!! Bäst att passa på att sy idag, imorgon ska jag till doktorn och då kanske jag beläggs med syförbud!! Hualigen vilken hemsk tanke.
Idag när jag kom låg det och väntade ett kuvert med helt underbara grytlappar. Jag är med i ett grytlappsbyte som går ut på att vi syr grytlappar åt varandra. Detta för att det verkar så svårt att få tummen ur att sy till sig själv. Lite panik att jag inte börjat att sy till min mottagare, men än är det låång tid kvar..... Här är Grytisarna jag fick; Nu ska jag krypa ner i sängen och försöka få mig några timmars sömn innan klockan ringer och tvingar upp mig igen!!



2 kommentarer:

  1. Hoppas det går bra hos läkaren idag. Antar att det är armen du ska kolla upp eller? Lycka till och hör gärna av dig på ett eller annat sätt när du varit där. Ska tänka på dig! KRAM

    SvaraRadera
  2. Bilden på den quiltade toppen avslöjar ju inte så mycket, men det som syns ser ju urläckert ut! Jag håller tummarna för att du inte beläggs med syförbud för hur skulle det gå?!?!?!
    Kramar Ullis

    SvaraRadera