lördag 28 juni 2008

Fotbollslördag!

Idag tillbringade vi i stort sätt hela dagen i Gimo och tittade på när våra grabbar spelade fotboll. Synd bara att det ska vara så mycket väntan mellan matcherna, men men det är smällar man får ta. Det är iaf en bra arrangerad cup och ganska trevligt att träffa andra föräldrar som man inte träffat på ett tag. I år hade vi väl inte jättetur med vädret, det regnade lite då och då, tur att vi hade laddat med paraply.
Efter att tittat på när andra sprang hela dagen tog jag mig en tur själv på kvällen. Joggade promenerade 5 km på 30 minuter, avslutade med 50 sit-ups. Fasen så trött jag var men ack så skönt det kändes efteråt. Dessutom blir man betydligt piggare i kroppen efteråt. Nu ska jag iaf försöka kryp till sängs och sova, imorgon hoppas jag på bra väder så vi kan åka och bada en sväng.

1 kommentar:

  1. Så flitig du är, har du kommit in i ett träningsstim eller?!
    Heja, heja, heja! :-) KRAM

    SvaraRadera