söndag 29 juni 2008

Borttappat

Nu har jag letat överallt i syrummet, vikt tvätten i vardagsrummet men ingenstans hittar jag mitt tyg. Klart nånstans finns det ju, men var?? Jag behöver verkligen det borttappade tyget för att kunna sy en födelsedagspresent till min svärmor som fyller år i veckan. Kanske ska testa nyckel och penna trixet? Eller helt enkelt sluta leta och sy nått annat så länge, så kanske de hoppar upp av sig självt, eller med hjälp av mucklorna. Hur som helst kan jag inte sitta här och svamla för det lär inte hjälpa....

1 kommentar:

  1. Jag har hört att man kan lägga en sax i fönstret om man vill hitta nåt borttappat (eller var det för att hålla varulvar borta... minns inte riktigt...) men nåt trick med penna och nyckel har jag inte hört talas om? Hoppas tyget har kommit till rätta vid det här laget utan "trollkonster". KRAM

    SvaraRadera