söndag 22 juni 2008

God morgon!

Det var värstans så skönt det kan vara att sova på morgonen, idag klev jag inte upp förrens tio. Det kommer bli skoj att kämpa sig igenom ännu en arbetsvecka med tidiga mornar, urrk! Måste se det från den ljusa sidan att jag faktiskt bara har tio arbetsdagar kvar sen fyra veckors härlig semester!!
Nu ska jag slå på symaskinerna och sy så det dammar om det en stund innan vi hittar på nått skoj att göra. En liten påminnelse; Idag slutar min bloggtävling, ni har till 20.00 på er, sen drar jag en vinnare.
Ha en bra dag, det ska jag iaf försöka ha!

2 kommentarer:

  1. Jag som ÄLSKAR att börja tidigt, då har man ju hela dagen kvar sedan ;) Jobbar 12-20 imorgon :/

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Vad kul! :)
    Rummet är ju väldigt litet, men jag tror på att det går att göra mysigt ändå! :D Jag hoppas bara man kommer sig för att rensa och stoppa undan grejer på andra ställen ;)

    SvaraRadera