måndag 30 juni 2008

Måndagmorgon!

Men inte vilken måndag som helst, utan sista måndagen innan semestern. Inte för att jag känner mig nått piggare för det, men lite lättare känns det allt. Kommer väl inte att ha de abslut trevligaste arbetsuppgifterna framför mig idag, men de hör ändå till jobbet, och som sagt snart är det semester.
Blev en del sytt igår eftersom vädret inte direkt inbjöd till några uteaktiviter. Fick botten till svärmors duk klar, nu ska bara applikationerna dit, sydde några småblock som nu ska skäras till flygande gäss modell små. Kanske mitt otäcka UFO snart kan få hamna där det ska; på vår dubbelsäng. Sydde nästan en kulpåse klar oxå.
Nu ska jag in med skallen under kran och spola kallt vatten så det finns en chans att det klarnar till där uppe. Ha en bra måndag! Skickar er en stor KRAAM!

1 kommentar: