onsdag 16 januari 2013

God morgon !!

Att säga "jag är pigg å gla" vore att ta i lite väl hårt, den som följt mig vet att jag är ingen morgonmänniska och kommer alldrig att kvittra som en lärka med mindre än en liter kaffe i kroppen. Men jag tycker att livet som sådant just nu är ärr alldeles förträffligt trevligt! Har fullt skubb på jobbet och springer som en tetting, har träningsvärk i hela kroppen, som en kille uttryckte det; "nu får du känna på hur det känns att jobba" men ursäkta mig, jag jobbar faktiskt när jag sitter vid min dator oxå .PUNKT. eller?
Nu har snön kommit tillbaka och jag hoppas på lite sol till helgen, sol i veckorna har jag ingen nytta av, hinner knappt ut och njuta av den, än mindre fotografera, det bli ju mörkt så aptidigt så här års..... Och ljust så sent....


 Nu är det hög tid att skrämma upp mina grabbs och tvinga ut Prinsessan, ett äventyr vareviga morgon!!!

1 kommentar:

  1. En härlig snöbild med lite sol är ett tacksamt motiv!! Jättefin!!
    Kram

    SvaraRadera