fredag 2 mars 2012

Välkommen sköna helg!

Jag har beställt hyfsat väder imorgon, för då blir det utflykt till skogen med korvgrillning, bus och så klart en hel del fotografering.Haft en riktigt lyckad dag på jobbet idag och kände mig nöjd när jag flexade ut. Har sytt en del idag och har nu en framsida till en necessär klar;
Nu känns det att jag haft en aktiv vecka och både kropp å knopp är helt slut. Även Prinsessan känner att hon behöver sin skönhetssömn.....
Så Tack å God Natt på er alla godingar!!

3 kommentarer:

  1. Söta du!
    Du syr fina arbeten!
    Och du, dina hundar!!!
    Hur gott kan man ha det egentligen???
    Naturligtvis får du korvgrillningsväder!
    kram

    SvaraRadera
  2. Verkar bli kanonväder för utevistelse.Här också.
    Fint påbörjat arbete,det skall bli spännande att se färdigt.
    Ha en fin helg.
    Kram Gudrun

    SvaraRadera
  3. Här har vi så fint väder så jag börjar få tilbaka tron på en kommande vår och sommar!! Men en stund i syrummet är aldrig fel!
    Vilka fina våriga tyger du har där!

    SvaraRadera