söndag 25 mars 2012

Full fart....

Denna söndag har minsann gått i hundraåtti knutar känns det som, har gjort mitt bästa för att "arbeta" in den förlorade timmen. Måste säga att jag faktiskt är riktigt nöjd med min insats. När jag plockade och letade bland tygerna imorse så hittade jag en charm pack jag fick i julklapp av goaste Maja......pling sa det och en idé föddes i mitt huvve......Skred till verket och nu precis innan det är dags att sova är jag klar med allt utom kanten....

Trodde helt ärligt att dessa tyger inte alls var nått för mig, men nu med det färdiga resultatet så känner jag mig nöjd, riktigt nöjd tom och detta ska få bli en duk som ska hamna nånstans....
Måste nog ta och se till att hitta sängen nu så jag orkar med nästa vecka som kommer bli tung på många sätt, tänk att det ska vara så svårt med avsked samtidigt som det inte är så svårt med nya kontakter....suck....

5 kommentarer:

  1. SÅ SNYGG!!!
    Bra jobbat!
    Hade glömt bort den packen faktiskt!!!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Härliga tyger! Snygg duk.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Hur gör du??!! Hittar en tygpacke bara så där och... vips så är det klart!!?? Jag bara undrar?! Jag har varit på sydag idag och åstadkom en... säger en bordstablett!! Det är minsann inte rättvist det du Lizzan!!! Okay då... jag var väl inte såå fokuserad då... pratade och skrattade lite för mycket. Men roligt var det!
    Din duk är jättefin och du ÄR duktig!!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Majigt värre, med god Lizzan-knorr!
    Lycka till med din vecka!
    Kram Malin

    SvaraRadera
  5. Himlans snygg måste jag säga. Jag gillar ramen lite extra, dels för att det är fjärilar på (som jag, sedan jag började sy, har kommit på att jag gillar lite extra) och dels för att du har prickat in det så bra matchningsmässigt. Det passar så himla bra ihop, helt enkelt! =)
    Hoppas att veckan blir bra, du har tusen järn i elden som vanligt, förstår inte hur du orkar. Trots att jag är ett år yngre än du så känner jag mig som femtio år äldre.. Minst.
    Kram

    SvaraRadera