måndag 26 mars 2012

Härlig måndag

Ja faktiskt så kan måndagar vara härliga. Trots mulet så har vädret varit så skönt och jag har varit ute på två promenader först tillsammans med Fröken Hulligan.......

och Vackra Prinessan.....

Därefter blev det en promenad med en "granne", ni vet på landet är alla inom en mils radie grannar :) Vi gick i 1½ timme och det känns i ben och fötter nu, hoppas jag kommer ur sängen imorgon.... Dikeskanten var stundom full av Tussilago, tänk så vackra de är de gula små blommorna som sprider hopp om sol och värme även i år.....


2 kommentarer:

  1. Inte tror jag att en sån liten prommis kan hindra dig från att liva ur sängen i morgon!! Näe då... uppe med tuppen blir det säkert! Ingen tussilago har jag sett än... men jag har välan skygglappar på mig! Fina hundflickor minsann!!
    Sov Gott
    Kram

    SvaraRadera
  2. Tussilago har till och med jag hittat nu!
    Härligt med promenader!
    Har en kompis som jag promenerat med 14 år!
    Ja, inte hela tiden förstås, men om vi varit friska och om det inte varit lov så har vi promenerat någon dag varje vecka.
    Kram

    SvaraRadera