söndag 23 oktober 2011

Sänka skepp....

...det är den leken som Herr Virus roat sig med ett tag här hemma, nu är det min tur att sjunka. Hostade natten igenom och trodde mellan varven att lugorna skulle ploppa ut genom näsborrarna. Tack och lov har de än så länge hållit sig precis där de ska om är något sargade. Har mellan varven tvingat mig upp ur sängen för att undvika otrevliga trycksår, har dessutom känt att jag bara måste ut och njuta av det fina vädret, blir nog inte så många till av den varan. Men än så länge är det varmt nog för kvigorna att vara i hagen och komma fram för att pussas med Lilo
Kira däremot hon gömmer sig bakom benen på mig och tycker att kvigorna är något läskiga....pussa O på öronen tycker hon däremot är mysigt, men jag undrar ja om det var så särskilt ömsesidigt ;)
Att kramas är oxå mysigt och de tror jag var en ömsesidig kram...

Att ha två hundar i huset är som att ha två småbarn med allt vad det innebär, hur många ben det än finns i huset så måste de båda ha samma......
Nu ska jag ta och titta på lite film innan jag slår ihop de gröna och hoppas på en bra natt och att jag orkar åka till jobbet imorgon. God natt med er!!

5 kommentarer:

  1. Krya på dig Lizzan!
    Hoppas det onda går över fort.
    Kram Eva

    SvaraRadera
  2. Ja fy farao vad jobbigt det är med hosta. Hoppas vi snart är friska båda två.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Hopps att det är över snart, men bered dig på det värsta! Två veckor var har A&J hostat.
    Kram

    SvaraRadera
  4. vilka mysiga bilder på jätte vackra hundar <3

    SvaraRadera
  5. Hosta är nåt som jag känner igen som den värsta plågan man kan råka ut för!! Hoppas att den går över fort.
    Härliga bilder på fyrbeningarna i familjen !
    Kram

    SvaraRadera