tisdag 11 oktober 2011

Dags att dra vinnare!!!

Har varje dag tänkt att jag ska dra en vinnare som får äran att testa plisségaffeln, jag har testat den, resultatet är dock inget att visa upp ännu ;), men den är riktigt fiffig grej som jag kommer att använda mest till att vecka mina fickor i necessärer. Kan mycket väl hända att jag kommer sy ett å annat plagg med rynkor på framöver och då kommer plisségaffeln vara ett riktigt bra redskap. Nåja nog tjabblat dags att slå på trumman och virvla till....är det spännande?? Den lyckliga vinnaren är Kikki R!!!! Grattis så mycket!! Din adress har jag så den kommer på posten så snart som möjligt.
I somras hade jag dagens bild och lovade att lotta ut två vinster, men det hade tänkt är bara totalt spårlöst borta har letat överallt, men det måste vara de utflyttade mucklorna som tagit dem med sig..... Nåja jag har numera införskaffat nya vinster men glömt av att dra vinnare, det är iaf gjort nu och LOTTA i Sundsvall och EVA i Mälmö är de som ska få ett litet brev på posten bara jag får er adress. Min mail är hizzan och ett snabelA därefter gmail.com.
Jag skulle bara slappa på min madrass ikväll, men råkade gå förbi syrummet och fastnade, resultaet blev en necessär, fotad på baksidan där det finns en ficka med blixtlås.
Nu ska jag släcka ner och ropa på min vän John Blund!!!

5 kommentarer:

  1. Grattis tjejer till era vinster!!
    Härligt tyg i en häftig nesse!!Kram

    SvaraRadera
  2. Jättefin nesse!
    Grattis till både dig och vinnarna!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Kan man släppa tummarna nu?? Jättefin nesse fick du till av bara farten när du gick förbi! Så skulle det vara här med!
    Ha det gott!

    SvaraRadera
  4. Grattis till vinnarna.
    En så söt nesse du sytt.
    Kram

    SvaraRadera
  5. Oj! Ser att det var en stund sedan jag var inne och kollade bloggar överhuvudtaget. Vår datauppkoppling hemma strular så vissa dagar blir det bara lite på telefonen eller en snabbis på jobbet. Så mycket gladare jag blir när jag nu läser detta. Sååå glad, ser fram emot både att vittja brevlådan och att testa :-) Kram Kikki

    SvaraRadera