söndag 16 oktober 2011

Så var det över...

...för denna gång, helgen alltså. En riktigt bra helg har jag iaf haft, så jag känner mig redo för veckan som innehåller en del spännande. Idag har det inte blivit så mycket av nånting annat än tråkgöra så som städ och sånt. Men jag tog lite bilder igår på vår promenad som jag bjuder på istället.
Vår lilla fladderöra;
Efter en lång prommis kan det vara skönt att bli buren av husse.
Jag bara älskar hösten och dess färger;
Tänk att det går att hitta en å annan blomma fortfarande, även om de ser lite lessna ut;
Nu ska jag och Kira krypa ner i sängen och gosa!
God natt!!

4 kommentarer:

  1. Det är vackert nu i våran natur!!Sov gott /kram

    SvaraRadera
  2. Hösten är kamerans bästa tid... bara man kommer ihåg att ta den med!!
    Sov gott och snusa lite på vovven!

    SvaraRadera
  3. Ta hand om dig och ladda inför veckan!
    Vi hörs!
    kram

    SvaraRadera