onsdag 28 september 2011

Pigg som en mört.....

...som har simmat bört....drömma kan man ju, men så särkillt pigg är jag rakt då inte idag heller, inte någon annan dag heller.men förhoppningsvis har jag snart klarnat skallen så pass att jag kan fara till jobbet. Vi har det lite stökigt på jobbet just nu, men som jag brukar säga; "ur kaos föds ordning..." Trodde nog att veckan skulle snigla sig fram med tanke på att vi längtar så efter fredag när vi får hämta hem våran heelt rumsrena och ickebitande bebis ;) Jag längtar sååå
Syr vidare på min necessär som nog blir det enda färdiga alstret under september månad, och självklart mitt hjärteprojekt.


Men sakta går det, kommer ju hem så sent och är så trött om kvällarna just nu, vår väg ska ju fixas till och bli bättre vilket leder till att det mellan varven tar låååång tid att ta sig hem. Testade förresten en av plisségafflarna igår när jag sydde veck på fickorna i min necessär, funkad riktigt bra, behöver bara få in rätta knycket.
Egentligen ska jag väl erkänna att det inte bara var trafiken som sinkade mig igår, ett besök på Quiltbiten stal ju lite tid det med, flera nödvändigheter hamnade i min påse, men så klart hamnade oxå sånt som var mindre nödvändigt där :)


Nej nu ska jag se till att mina grabbar vaknar ordentligt och sen sätta mig i bilen för färd mot mitt älskade jobb....

2 kommentarer:

  1. Söta tyger. Inga döskallar?
    Kram

    SvaraRadera
  2. Förstår att du längtar till lillprinsessans ankomst!!!
    Tänkte just att ni nog skulle slippa jobbet med att göra henne rumsren;-)
    Har nyss varit på promenad med bror, 3 hundar, en liten tös och en stor pojk! Oj vilket menageri att dra runt!!!
    Kram

    SvaraRadera