söndag 8 maj 2011

Nu är det slut....

...på denna helgen! Är helt nöjd med dess innehåll även om jag idag har haft en hel del bekymmer med att hålla mig vaken. Har dock lyckats tvinga mig till lite aktivitet. Tvättat två maskiner, tagit en prommis med Prinsessan (eller som vi kallar henne just nu eftersom hon tuggar i sig både sork och bajs; Peckla), travat ved, sovit på balkongen och lite sömnad. Har sytt på så vis som är typiskt mig, hoppat mellan tre projekt.
Utmaningsväskan har fått botten, så nu saknas bara handtag och foder. Två sminkväskor är på god väg. Igår när jag kikade in i mitt lager för att hitta nått att ha med till min värdinnan för "förminglet" så insåg jag att det var skral, mycket skralt. Inte så oväntat eftersom sömnaden legat på sparlåga, men nu så ska jag rycka upp mig och se till att sätta fart med småsakssömnad!! Det är mitt vårlöfte!

4 kommentarer:

  1. Medan jag undrade vad det var för "Fruntimmer" du hade på bild i din blogg så hann du skriva en ny!
    Väskan verkar bli en riktig läckerhet!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Snygg väska. Du får ta en närmare bild på den när den är färdig.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Du har jobbat på bra ,Lizzan!!Utmaningen börjar bli godkänd,,snygg väska/kram

    SvaraRadera