tisdag 22 juni 2010

Nu är det bara..

..12 arbetsdagar kvar innan den välbehövliga semestern, känner mig slut i produktion, finns inga reservdelar. Tror visst att allt som varit ( en del vet...vad jag menar, andra inte, men tro mig det har varit tufft!!) de senaste åren tagit mer på mina krafter än vad jag vill erkänna. Mina hästar finns kvar i huvvestallet men de är lösspringande och travar allt annat än jämnt.... Glömmer mer än lovligt och orkar inte ta tag i mer än absolut nödvändigt. Tur att iaf glädjen och min humor kommit åter. Nu gäller det bara att vila vila vila, och göra sånt jag mår bra av på ledig tid så att batterierna laddas. Börjar med att åka ut med husbilen till helgen som kommer, det blir inte långt denna gång på grund av den nyss nämda tröttheten (som finns hos hela familjen) men tillräckligt för att slippa se allt som borde göras här hemma och bara ta det lugnt. Hoppas att den utlovade värmen nu kommer till helgen så vi kan få sola, bada och dricka pina colada (tycker inte om men det rimmar iaf..)
God natt Världen!! Var än ni befinner er!!!

2 kommentarer:

  1. Åhh jag hoppas också att det kommer mycket sol och värme i helgen :) så att vi alla får ladda batterierna ! Jag önskar dig ,oavsett väder , en riktigt skön midsommarhelg.

    SvaraRadera
  2. Hoppas att ni får en riktig toppenhelg! Du behöver verkligen få varva ner och bara vara. Sköt om dig! Kramar Ullis
    Ps. Bara 10 veckor kvar tills vi ses, längtar!

    SvaraRadera