onsdag 9 juni 2010

Konstigt!!

Kan inte påstå att mitt tyglager är det mest välfyllda, men definitivt inte heller klent. Har tillräckligt mycket för att proppa igen den förvaring jag har. Bestämmer mig med jämna mellanrum för att beta av lagret så det görs plats för nya tyger. Lyckas väl si så där ;) Häromdagen var jag i centrum (uppsala) och hittade stuvar, 5 tycken för 100 kr, däribland ett fint linnetyg som blir förträffliga necessärer av FQ mönstret. Har vänt upp och ner på alla tyger och hittar inte ett enda som passar till insida, antingen är det för fint att sy av, för liten bit eller helt enkelt opassande. Hur kan det vara möjligt?? Ska jag behöva köpa nytt tyg till insida?? Suck...konstigt är det....gör ett nytt försök ikväll....

3 kommentarer:

  1. Hihi, vi är nog många som känner igen oss...Kram

    SvaraRadera
  2. ... helt säkert SANT för många, Kram! :-)))

    SvaraRadera
  3. Detta är underbart att höra..för en som tycker att det borde räcka tillhur många necessärer som helst.Alltid för lite eller fel färg...det är nog oss tygsamlares lott.
    Kram/ Inga

    SvaraRadera