lördag 19 juni 2010

Hela huset stormar...

...hemma hos oss nu, och det är så underbart med massa barnskrik och skratt. Lagar mat och plockar disk, blåser på småsår och hejar på fotbollsmatch. Igår tog jag barnen med på en prommi upp till grannarna för att titta på lammen, jisses så söta de är. Vi stod där inne i säkert en halvtimme och bara tittade.

Därefter gick vi upp i skogen en sväng med Lilo och grannens hund. Vi var ute i två timmar, trötta alla fyra vid hemkomsten, lite fredagsmys i soffan innan sänggående. Min Lilleman spelade fotboll på kvällen och hem vid nio, kompisen E ville prompt sova hos oss och det slutade med ni personer i vårt hus igår kväll. Finns det hjärterum så....Nu är jag trött efter dagen bravader och det är nog bäst att sova en stund så jag orkar morgondagen. Efter frukosten har jag lovat att vi ska ut på skogsprommis med fikakorg, hoppas att regnet håller sig borta då.
God natt allihop!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar