söndag 13 juni 2010

Hoppsan redan söndag

Men oj vad mycket jag hunnit med att uppleva och gjort under dessa dagar, övernattat på camping i Västerås, upptäckt inbrott på det kontor där jag nu huserar. Löst mitt databekymmer, det tog tid och många var de svarta grodor som lämnade min mun innan jag kom på lösningen. Problemet orsakades av en automatisk uppdatering, hjälpte inte med att avinstallera dem utan jag fick återställa datorn till ett datuom för en vecka en. Så nu har jag stängt av automatiska uppdateringar för de är ändå ara till besvär...nått annat vill jag inte höra...lalala...

Igår var det skitväder på ren svenska och det bjöd inte till några uteaktiviteter, tänkte ta mig en sydag men det blev en tur till Uppsala och lite hopping istället. Quiltade ett tygstycke på kvällen som jag idag har omvandlat till ett gäng necessärer, och en mobilväska, har även sytt två necessärer av ett annat tyg. Alla utom mobilväskan är från FQ, senaste nummret.

Nu ska jag ta mig en snabbdusch, sen ska det bli quilta av!!!

1 kommentar: