fredag 8 januari 2010

OPAM 2010

Jag har ju under 2009 deltaigt i OPAM, där det gäller att färdigställa minst ett projekt varje månad och lista det som sytts klart i bloggen. Minst ett blev klart varje månad och jag känner mig nöjd med min insats. Det kommer att bli en utamning i samma stil under 2010. Har funderat på om jag ska anmäla mig, men valt att stå utanför. Jag kommer att delta fast i min egen utmaning, i den kommer ingå att göra mitt bästa för att minska på de pågående projekt som jag tidigare visat bild på. Kommer att som tidigare lista det jag sytt klart, men denna gång kommer jag lista ALLT jag syr klart månad för månad. Kul att få det på pränt för att kunna summera året. Nu ska jag se till att sy klart det första från listan!
Ha en trevlig fredagskväll!!

3 kommentarer:

  1. Låter som en riktigt bra ide! Jag bestämmer mig ofta för att ta tag i det som blivit liggande, men så händer något och det blir inte av. Skall definitivt försöka skärpa mig i år. :-)
    Önskar dig en skön helg.

    SvaraRadera
  2. Jag säger som linéa, jag försöker komma igång men något händer som avbryter det hela. Jag blev iaf väldigt inspirerad av din summering av alla surdegar och ska försöka få till en egen liten lista. Även fast jag inte har lika många som du, kanske jag ska vara glad för? Men de lär väl komma nu när jag kommer igång att sy igen..

    SvaraRadera
  3. Jag hoppade på och anmälde mig i år igen. Jag behöver någon/något som jag ar mig med blåslampa annars får jag ingenting gjort. Jag ska nog göra som du tänkt också, att notera allt färdigt i bloggen för att se vad som blir gjort. Kramar Ullis

    SvaraRadera