onsdag 20 januari 2010

Mitt i veckan

och det borde kännas bra, men det gör det inte. Värsta morgonångesten och det är tungt som tusan att tänka på att det snart är dags att åka till jobbet. Längtar efter ljusare mornar, brukar kännas bättre då. Men jag är verkligen less just nu, resvägen suger...ja allt suger.....men snart blir det bättre igen...
Min zic zac quilt har fått sig en liten omgång varjekväll och snart borde toppen vara klar. Återsår då bara att quilta, har flera topar som skriker att de vill att jag ska ta tag i dem och det är väl bäst att göra nån av dem till viljes, vilken som blir den lycklige får vi se till helgen. Nu ska jag iaf ta och förpassa mina blyfötter i ett par ytterskor och traska ut till bilen.
Ha en bra onsdag!

2 kommentarer:

  1. Lika tungt här ;(
    Men snart Lizzan kommer solen :)
    Då åker blyskorna av .
    Lite upppiggande kramar skickar jag till dej
    Kramelikram

    SvaraRadera
  2. Själv sitter jag på jobbet med huvvet fullt av bly huvuddunk. men jag slutar om 15 minuter, så jag får väl ta en rask promenad efter middagen så kanske jag blir piggare.

    SvaraRadera