söndag 31 januari 2010

Kalaspingla

Lite så känns det, även om pingla kanske är lite att ta i men kalaskärring lät inge vidare ;) Igår fyllde goa bästaste lilla S år, hon blev hela 7 år, stora damen ju.


Det bjöds på massa gott, försökte låta bli att ta av alla sju sorterna men den goda hemgjorda glasstårtan kunde jag ju inte låta bli...Idag ska vi iväg till Uppsala och gratta svägerskan J. Många födelsedagar är det, måste ha med vårkänslor att göra, eller hur??

Jag har fått ihop mina tio projekt denna månad, phu...vore pinsamt att misslyckas första månaden. Projekt nummer nio kommer på bild senare idag, men projekt tio får ni allt vänta på att se, det kommer att dyka upp i en viss tidning.....

Nä nu ska jag leka med Aurora och se om Storebror kanske vill vara med på ett hörn, lite vill jag hinna med att sy innan vi drar på kalas!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar