torsdag 21 januari 2010

Närmar sig..

...helgen men inte med stormsteg utan myrsteg....Fy för tusan vilken seg och jobbig vecka!!! Kanske skulle börja med nån form av positiv peppning av mig själv, det är blir en bra och rolig dag, det här blir en rolig och bra dag...nä det hjälper inte. Det här blir ännu en skitdag och det gäller bara att bita ihop och överleva. Igår sydde jag ihop alla rader till zic zac, hoppas orka sy ihop dem ikväll så har jag en topp till att quilta i helgen. Har beställt tyg till avslutningskant till ett av mina UFO från Lapp-Elisa, var ju tvungen att fylla på med lite annat godis oxå...två tidningar och ett tygpaket med glada tyger. Men jag har lovat mig själv att få åtminstone tre UFO klara innan jag börjar med dem, om jag kan hålla det återstår att se ;).
Måste ju oxå tipsa att Annika med bloggen Sammanfaller har en utlottning för att fira sina 400 inlägg. Fin fina vinster så skynda in och kolla!!

1 kommentar:

  1. Ja ibland kan det verkligen kännas som "same shit, different day".
    Hoppas det känns bättre nu. Kram från det småländska kräkträsket!

    SvaraRadera