måndag 22 juni 2009

Sydde lite

Efter en helg utan symaskin så sög det lite i min sytarm och jag snodde ihop två små necessärer som passar till Strandbagen jag sydde före midsommar.
Ska pula ner dem i ett kuvert och skicka till Småland så är presenten komplett lagom till den stora dagen. Idag var det sista måndagen före semestern och den rullade på ganska smärtfritt. Men inte är det med någon större glädje som jag jobbar nu när finvädret äntligen kommit. Håller tummar och tår att det håller sig till nästa vecka när min semester börjar. Nu ska jag ta mig en promenad sen ska jag nog sy lite.

2 kommentarer:

  1. Otroligt läckra neccar! Kramar Ullis

    SvaraRadera
  2. Åh, de är underbara!!! Precis som allt annat av tråd och tyg som du rör vid!

    Tusen, tusen, tack för att du hjälpte oss med dessa presenter!

    KRAM

    SvaraRadera