lördag 6 juni 2009

God lördagsmorgon!

Vädret är väl inte direkt uppiggande, men det inbjuder till att ägna mig till fullo åt mitt missbruk. Ska jag vara ärlig så tror jag att det handlar om ett beroende eftersom jag får svåra abstinens av att vara borta från syrummet ett par dagar! Tack för kommentarerna i mitt förra inlägg känns gott att veta att jag inte är ensam, tvärtom att jag befinner mig i gott sällskap med en bunt underbara tjejer! Tack för att ni finns och förgyller mina dagar! Jag kommer inte att söka hjälp för mitt missbruk utan kommer med gott samvete fortsätta sy, fylla mitt syrum med saker tills väggarna bågnar (vilket de snart gör..) så ni kommer även fortsättningsvis kunna läsa om och se bilder på mina projekt. För som sagt jag riskerar varken famlj eller jobb, tvärtom mina barn ser alldeles förskräckta ut när jag hotar med att sluta sy. Nått behandlingshem tror jag inte finns och kommer nog inte heller få några gäster så till vida det inte finns fullt av symaskiner, trådar och tyger.....
Önskar er alla en trevlig Nationaldag!

4 kommentarer:

  1. God morgon! Jag har liknande planer som dina, dvs att hänga i syrummet så mycket som möjligt idag.
    Ha en riktigt trevlig lördag!

    SvaraRadera
  2. En godmorgon till dig med.
    Skönt att höra att du Inte skall söka hjälp för ditt missbruk.:-))
    Hoppas att du får en härlig lördag.
    Och en trevlig Nationaldag.
    Kram Kerstin

    SvaraRadera
  3. Ha ha, min man driver ett behandlingshem, de kan säkert ta emot dig i värsta fall! =) Skämt åsido så tycker jag att det låter bra att du inte tänker sluta, jag skulle sakna din blogg så förfääärligt mycket!! För fastän jag inte kommenterar så mycket längre så läser jag allt du skriver!

    SvaraRadera
  4. God lördagskväll,
    Jaaa vilken ide´, vi startar upp ett behandlingshem fullt av symaskiner tyg och trådar, gissa om det skulle finnas "patienter" på kölistan att få komma och få en ordentlig terapi-vecka, vore antagligen himmelriket på jorden om jag får ta till riktigt svulstiga ord!!!! Bara att sätta igång enligt min mening......någon annan som tycker samma????
    Och en riktigt fin avslutning på Nationaldagen önskar jag dej!
    Kramisar från L.

    SvaraRadera