onsdag 17 juni 2009

Långledig!

Idag var första dagen på min femdagars ledighet, kan knappast kalla den en slappardag. Iofs började jag med en lång skön sovmorgon. Sen ner till VC och lämna uriprov, visade inget men de ville iaf tita närmare på Lilleman, eftersom vi hade tid på Ackis med den större modellen av sönerna så fick det bli på eftermiddagen. Läget oförärandratvilket i detta fall får ses som positivt, nytt besök i höst igen. Efter läkarbesöket styrde vi mot Gyllene Måsen där lunch inhandlades, blev till att äta i bilen eftersom tiden var knapp, en blixtvisit på Quiltbiten för att köpa tyg till handag på Strandväskan som jag ville ha klart idag. Vi hann precis till Alunda för Lillemans läkartid. Även där var beskeden lugnande och vi kunde fara hem och packa ihop det som behövs för vår resa. Strandväskan blev klar och är med nedåt till Småland.


En kille i vår närhet fyllde sex år igår och mamman önskade en kulpåse till honom, det fixade jag så klart, han blev så glad att jag fick en bamse-kram.

Har även sytt mig en ny väska men den håller jag på ett tag till..... Börjar bli gnälligt här i bilen så det börja bli dags att ta en paus.

Ha en trevlig kväll!!

1 kommentar:

  1. Åh så fin väskan blev!!

    Vi hörs och ses senare idag. :-)

    KRAM

    SvaraRadera