fredag 16 januari 2009

Suck

En härlig fredag är det med många minusgrader och sol ute. Har varit ute en sväng och tagit in ved så jag har att hålla liv i pannan med. Har sytt lite på barntäcket med djungeldjur och känner att det börjar bli dags för lunch innan jag städar av huset inför helgen. Eftersom kylskåpet är gapande tomt så krävs en rejäl handling först, därav rubriken. Har ingen som helst inspiration och tank om vad vi ska äta under helgen. Trött på alla klassiker som tacos, pitabröd och hamburgare. Skulle ha känts bra om jag åtminstone haft nån tanke om vad vi kan äta under helgen. Men det får väl bli som det brukar, jag åker till ICA och hoppas att det löser sig där.

1 kommentar:

  1. Trist att behöva handla och laga mat istället för att göra något trevligt, som att sy till exempel. Får jag rekommendera en burk Uncle Bens-röra och några kycklingfiléer till middag? Då blir det mycket tid över till roligare saker. :)

    SvaraRadera