torsdag 1 januari 2009

Årets första dag

Denna årets första dag är jag en slagen hjältinna, orkar inte ett dugg. Gick inte för hårt åt flaskan igår så håret ömmar inte ett dugg. Vi var däremot i farten tills tre i natt och det har satt sina spår på hela familjen. Jag fick en snilleblixt och drog in en madrass i syrummet, slog igång en talbok och la mig till rätta, man behöver knappast vara nått större geni för att förstå vad det slutade med. Just det jag slocknade och av talboken hörde jag inte många minuter, det var bara att backa och börja från börja om från början. Måste erkänna att det är ganska skönt att tillåta sig själv att bara slappa. Frågan är nu om jag ska ta och sy lite, eller fortsätta slappa....

3 kommentarer:

  1. Fortsätt slappa....så behöver vi andra slappare inte känna att vi också borde göra något... Hihi...

    SvaraRadera
  2. Hihi..låter skönt, fortsätt slappa du. Fast nu har det ju gått några timmar till så du är väl i farten med symaskinen antar jag.
    God fortsättning på det nya året.
    Kram
    Anne-Marlen

    SvaraRadera
  3. God fortsättning!
    Jag säger som de andra, fortätt slappa! Det är vad jag har gjort mest hela dagen. Trötter är vad jag är idag, funderar på att gå och knyta mig fast klockan inte ens är 21!
    Kramar Ullis

    SvaraRadera