onsdag 6 augusti 2008

Onsdagmorgon

Sitter nu och klipper med ögonen, känner mig så sjukt trött. Snart så slår allvaret igång och kroppen vaknar till. Har nu iaf kommit till mitten av veckan och helgen är snart här. Igår fick jag klart två handdukar och en necessär blev nästan klar. Ikväll måste allt bli klart och det har jag gott hopp om att det kommer bli det. Projektet därefter blir grytlappar som egentligen skulle varit klara för nån vecka sedan. I söndags sydde jag glatt på dem, men det bidde en tummetott så nu får jag börja om från början...... Ha en bra onsdag!

2 kommentarer:

  1. Nu har jag jobbat färdigt och ska gå ner, hänga en tvätt och sen fixa kvällsmat till mig och maken. Lycka till med sy... vad säger man egentligen?! Syendet? Syningen? Syandet?? Upplys mig, du nålen och trådens orakel! ;-)

    Kram och God Kväll!

    SvaraRadera
  2. Lycka till med sömnaden skulle jag vilja säga!

    SvaraRadera