lördag 23 augusti 2008

Jag har en....

...gormande karl i mitt vardagsrum! Det låter så illa att jag inte vågar mig ut där.... Min annars ganska snälla (märka ganska) gubbe har förvandlats till ett odjur där i TV-soffan! Orsak; en fotbollsmatch på TV som inte går som han önskar, han skriker ut order till spelarna som om de kunde höra, svär och dundrar på. Katten har tagit sin tillflykt i mitt syrum, hunden stannar ute, barnen gömmer sig på övervåningen och jag, ja jag trycker som sagt i mitt syrum. Matchen borde vara slut snart så lugnet åter kan råda i vårt hem....

3 kommentarer:

  1. Om han låter hälften så högt som Marko när han tittar på F1 eller friidrott när Pitkämäki ska kasta spjut t.ex. så förstår jag om ni andra har flytt fältet... ;-)

    SvaraRadera
  2. fniss, Han borde nog sammanstråla med min Magnus :))))

    SvaraRadera
  3. Hahaha, du är absolut inte ensam om detta fenomen =o) Och om sanningen skall fram så kan jag också tala om för idrottarna hur dom skall göra ;o)) Dock inte fullt så högljutt, hihihi.

    SvaraRadera