söndag 9 november 2008

Stort TACK

För alla gulliga kommentarer om vårt äventyr med sonen. Han är piggare nu och näst intill sitt vanliga jag, dock blir det en vecka hemma med först pappa sen mamma för att vila upp sig ordentligt. Han har ju haft en rejäl hjärnskakning.
Igår kom farmor och morfar för att fira tolvåringen, ett härligt lugnt kalas med sina nära är det bästa man kan få :) Lite slantar blev det i paketen, killarna har en tid sparat för att kunna köpa sig ett Wii och igår fick A det som saknades. Efter kalasandet blev det så en tur till Uppsala, kan avslöja att vi var inte de enda som besökte Gränby centrum igår. Fy tusan så fullt av folk det var, vi handlade det vi skulle och hem direkt igen. Att knuffas och trängas med folk en lördag är inget för oss. Snart ska jag hoppa i kläderna och ge mig iväg med Lilleman och hans kompis för att bowla med deras fotbollslag. Vid fem så ska vi äta middag med morfar, en farsdagstraditon vi haft några år nu.
Ha en bra dag!

3 kommentarer:

  1. Kikar in och önskar en trevlig måndag! Gott att olycksfågeln repar sig!
    Hoppas att bowlingen blev lyckad, kul och med många "strikar"!

    By the way, för en som inte har koll, vad är en Wii? :-S

    kramar //K

    SvaraRadera
  2. Som det blev! Tur att det inte blev värre i alla fall. Jag träffade Annika och hon såg ut att ha klarat sig utan dig! Fast det var ju synd att du missade mässan.

    SvaraRadera
  3. aha, är det så de heter! :-) tack då har jag lärt mig ngt nytt! kram

    SvaraRadera