onsdag 5 november 2008

Snart smäller det...

..nu är det inte många dagar kvar tills syfestivalen, YEEEH vad kul vi ska ha. Som sagt ni som ska dit på fredagen; Jag förlåter er aldrig om ni inte kommer fram och säger Hej, gärna en kram oxå sånt gillar jag :) Har bara idag kvar att jobba sen ska jag ha en välbehövlig ledighet imorgon, eventuellt in och jobba en snabbis på morgonsidan, men sen ska jag städa och eventuellt baka lite. Det är inte bara syfestivalen på fredag, det är även Antons fördelsedag, han blir tolv är, som han själv säger; Snart tonåring....
Idag behövs stora jackan vantar och mössa på, sen är det bara ut och skrapa rutorna, tur KG satt på vinterdäck åt mig för man vet aldrig när snön kommer.

3 kommentarer:

  1. Jaa, vore det närmare så visst skulle jag komma på syfestivalen och ge dig en kram! Det blir säkert hur kul som helst...är nog lite avis :)
    Jag har också en "snart tonåring", han blir 12 i december!
    Ha de bra!

    SvaraRadera
  2. Jag skulle gärna ha kramat dig, men jag kommer till syfestivalen först på lördag. Hade gärna träffat dig, men jag måste tyvärr jobba på fredagen...
    Hoppas att du och Annika får det bra under fredagen... Jag är lite avis...

    SvaraRadera
  3. Grattis Anton på 12-års dagen!
    Hoppas att du får en jättebra födelsedag!
    Önskar släkten i Hestra

    SvaraRadera